טיול רומנטי סרי לנקה

ברוכים הבאים לטיול רומנטי סרי לנקה הגעתו יציאת האוויר על ידי נציג שלנו העברת קאנדי (kandy). בעיר אחר הצהריים סיור ב- Kandy כולל אגם העליון, לבקר במקדש השן. קאנדי (kandy) הוא היל בירת סרי לנקה, Hantana & Hunnasgiri הגבעות; נהר Mahaweli, פלורה well-grown עם נוף יפה של צמחייה סביב הגבעה בירת סרי לנקה. המקדש של שריד השן הקדושה – הוא אחד האתרים הקדושים ביותר בסרי לנקה עבור הבודהיסטים. בלב ליבה של קאנדי (kandy) הוא האגם; נבנה על-ידי סרי Wickrama Rajasinghe, המלך Kandyan האחרון.

זהו מקדש צבים, דגי מים נחשים, אשר ניזונים על-ידי עולי הרגל אשר לבקר את בית המקדש, במיוחד בימים טיול רומנטי סרי לנקה של משמעות דתית. אז בקרו מנסרתי פנינה, מפעל העץ המגלף ורוקדת בערב שאנחנו ישתתף לתרבות הצג-שמציעות מגוון סוגים של סרי לנקה. כאן יכול להיות גם מקום טוב עבור פנויים פנויות כדי למצוא אהבה.

לאחר ארוחת בוקר יוצאים Nuwaraeliya, בדרך ביקור גן בוטני מלכותי ב Peradeniya – שישים ושבעה דונם של היופי, גזברים הבוטני המכיל יותר מ-400 מינים, זהו מקלט לא רק עבור מדענים אלא גם כל חובב טבע. לאחר מכן ביקור במטעי תה, במפעל התה ומפלים & בערב Hakgala גן Seetha אליה.
גן Hakgala הוא – ב שלה לשכב הרגל הגנים הבוטניים Hakgala, ומעבר Hakgala שמורת הטבע קפדנית. טיול רומנטי סרי לנקה הגן הם קטנים יותר אקזוטיים פחות ולאחר מכן Peradeniya, אך ב- 1707 5000 מטר גובה מורה פרטי לאנגלית המינים של צמחים אלו שונה לגמרי. לפתיחה של מטע ונה ניסיוני (לייצור qaunine, המשמש עבור מחלת מלריה) בשנת 1860, הגאווה של הגנים הוא.
אם חשבתם על הכרויות כאן זה הכום הטוב למצוא זוגיות כי מדובר על טיול רומנטי. כעת ורדים שרכים. Seetha אליה הוא קטן Kovil המוקדש Seetha עם פסל של ראמה, לאקשמאנה האנומאן. בערב אנחנו הולכים לסיור בעיר. זהו 6,135 מטרים מעל פני הים מוקף מספר הרים עם נוף של הצמחייה המסלולים. אליה Nuwara ממוקם ההר הגבוה ביותר בסרי לנקה, הנקרא Piduruthalagala. ההר זרמי רוח הקורס פתלתלות שלהם דרך העמקים בארץ-תה. כמות המשקעים באזור זה היא כבדה ביותר. סנטוריום המפורסם של Nuwara אליה סרי לנקה יש את המראה של עיר משגשגת של אנגלית. ואז לחזור קאנדי (kandy).

לפני קולומבו יש ביקור בדרך פינאוואלה פיל בית היתומים כדי לקחת חלק האכלה האילוף. פינאוואלה הוא בית היתומים לפילים מוגדר על-ידי המחלקה בגן החיות הלאומי. זה בית היתומים היה הממסד כדי להאכיל, אחות בית פילים צעירים מצאו שננטשו על ידי האמהות שלהם בטבע. שאר האסירים הם אלה העקורים על פי והסביבה הטבעית שלהם על-ידי פיתוח פרוייקטים או אלה נמצא פצוע. זהו כנראה הקרוב נגיע אי פעם פיל, בהחלט את ההזמנה נשכחת. לאחר מכן ביקור גן התבלינים שבו יכולים לראות קינמון ועסיסי, Cardamoms, פלפל מתכננת, עשבים, ועוד.; אתה יכול גם לקנות טיול רומנטי סרי לנקה תבלינים אלו טיפולים Ayurvedi והדפסים בטיק לבקר במפעל שבו אתה יכול לראות לייצור בטיק יפה. המשך לקולומבו, מכן סיור בעיר קולומבו והקניות, Odel, Medura לאק, בית אופנה, אוסף כותנה ועוד. קולומבו ליבה המסחרי של סרי לנקה, קולומבו נמצא מטרופוליס משגשגת של מראה וצלילים. מעבר פעילויות בשעות היום הרגיל כגון ביקור מוזיאונים, שווקים, מרכזי אחזקת בריכות שחיה קניות וכו ', שהן בשפע; קולומבו גם יש הרבה מה להציע בדרך של הפעילויות של הלילה. ניתן לרקוד הלילה משם ב מגוון רחבות ריקודים, מועדוני טיול רומנטי סרי לנקה לילה או לתת הגברת מזל לנסות ב מספר כלשהו של הקזינו. אם אתם רוצים לספק את בלוטות הטעם שלכם, שקולומבו יש כל דבר החל מונגולית, אל יבשת למגוון רחב של מאכלים סיניים אזוריים לבחירה מיותר, אתה חייב לנסות סרי לנקה אוכל לפחות פעם אחת.