הכרת התרבות של סרילנקה

בית היתומים של סרילנקה נמצא בפינאוואלה כדי לקחת חלק פילים , הוא פינאוואלה ובית היתומים לפילים מוגדר על-ידי המחלקה של לאומי הגנים הזואולוגיים. זה בית היתומים היה הממסד כדי להאכיל, אחות בית פילים צעירים מצאו שננטשו על ידי האמהות שלהם בטבע. שאר האסירים הם אלה העקורים על פי והסביבה הטבעית שלהם על-ידי פיתוח פרוייקטים או אלה נמצא פצוע. זהו כנראה הקרוב נגיע אי פעם פיל, בהחלט את ההזמנה נשכחת.

אז להמשיך Kandy בדרך ביקור ספייס גן שבו אתה יכול לראות את ועסיסי קינמון, Cardamoms, פלפל מתכננת, עשבים ועוד.; אתה יכול גם לקנות תבלינים אלו טיפולים Ayurvedi והדפסים בטיק לבקר במפעל שבו אתה יכול לראות לייצור בטיק יפה. הערב אנחנו לסיור בעיר קאנדי (kandy), לבקר במקדש השן. הגבעות Hantana & Hunnasgiri, נהר Mahaweli, פלורה well-grown עם נוף יפה של צמחייה סביב הגבעה אומנויות לחימה ההון של סרילנקה. המקדש של שריד השן הקדושה הוא אחד האתרים הקדושים ביותר בסר לנקה עבור הבודהיסטים. בלב ליבה של קאנדי (kandy) הוא האגם; נבנה על-ידי סרי Wickrama Rajasinghe, המלך Kandyan האחרון.זהו מקדש צבים, דגי מים נחשים, אשר ניזונים על-ידי עולי הרגל אשר לבקר את בית המקדש, במיוחד בימים של משמעות דתית.

יוצאים Nuwaraeliya, בדרך ביקור פנינה מנסרתי, עץ מגלף במפעל, גן בוטני מלכותי ב Peradeniya – שישים ושבעה דונם של היופי וזה גזברים הבוטני המכיל יותר מ-400 מינים, מקלט לא רק עבור מדענים אלא גם כל חובב טבע. אז בקרו מטעי תה, במפעל התה ומפלים & בערב גן Hakgala $ הוא Seetha אליה Hakgala גן – ב שלה לשכב הרגל הגנים הבוטניים Hakgala, ומעבר Hakgala שמורת הטבע קפדנית. הגן הם קטנים יותר אקזוטיים פחות ולאחר מכן Peradeniya, אך ב- 1707 5000 מטר גובה המינים של צמחים אלו שונה לגמרי. לפתיחה של מטע ונה ניסיוני (לייצור auinine מלריה) בשנת 1860, הגאווה של הגנים הוא כעת ורדים שרכים. Seetha אליה הוא קטן Kovil המוקדש Seetha עם פסל של ראמה, לאקשמאנה האנומאן. בערב אנחנו הולכים לסיור בעיר של Nuwara אליה. זהו 6,135 מטרים מעל פני הים מוקף מספר הרים עם נוף של הצמחייה המסלולים. אליה Nuwara ממוקם ההר הגבוה ביותר בסרי לנקה, הנקרא Piduruthalagala. ההר זרמי רוח הקורס פתלתלות שלהם דרך העמקים בארץ-תה. כמות המשקעים באזור זה היא כבדה ביותר. סנטוריום המפורסם של Nuwara אליה סרי לנקה יש את המראה של עיר משגשגת של אנגלית.

יוצאים יאלה דרך Bandarawela, אלה & Wellawaya. אחר הצהריים, כשאנחנו הולכים ספארי בהפארק הלאומי יאלה. יאלה הפרוע הוא הפופולרי, פארק היטב בעלי חיים בסרי לנקה הוא לא באמת Walawe עודה, אבל יאלה הפארק הלאומי, המכונה גם הפארק הלאומי Ruhunu. המלון הינו ממוקם בחלק הדרום מזרחי של האי, מותח עד החוף הדרומי. היא מורכבת בעיקר יער קוצני סקראב כמה מה דומה בוש אפריקאי, אשר מספק למבקרים עם הרבה נראות טוב יותר מאשר ב- Walawe עודה. המשחק הוא גם הרבה יותר מגוונת עם פילים, עצלנים, נמרים, תאואים, חזירי בר, צבאים, sambhur גדול תנינים נפוצה יחסית. באחד tuskers המפורסם נמצא בפארק הלאומי של יאלה, המכונה
מצטלבים", יש לו מאפיין מעניין, שבו הם חטים ההטיה ואת מצטלבים. גבר מאוד צייתנית, אולי אחת החיות המצולמים ביותר בפארק. שלא כמו ב Walawe עודה שבה לא יותר משתי tuskers תושב, יאלה יכול להתגאות לפחות 15-16. A מקרוב של דוב העצלן אכילת פירות יער על עץ. דוב חריץ לא צפוי הוא בעל חיים שאגי שחור עם שיער הקורס, החרטום בוני והוא למדי מראה שכיח ביאלה. שהכירוהו מרהיב של צבי הטיולים משם לתוך השוקעת, להביא לסגירת עוד יום שקט בפארק.

יוצאים קולומבו, בדרכם לבקר מקל דייג, galled ouch המבצר. Galle היא העיר הגדולה ביותר הרביעית בסרי לנקה, לצד הים כחול עמוק, פורט ההולנדי העתיק. זהו המרכז עבור קוקוסים מגולף, אבני הירח, צב הים מעטפת קישוטים. על השער של המבצר ב Galle שנחצבו תרנגול (Hallus) אשר נגזר שמו של העיר. חלק בו אחר מסוימים Sinhaleseworks שפירושו "סלע" או עצירת מקום עבור עגלות בולוק. לאחר מכן העבר קולומבו. בערב קולומבו סיור בעיר והקניות, Odel, Medura לאק, בית אופנה, כותנה אוסף ועוד. קולומבו ליבה המסחרי של סרי לנקה.