טיול מאורגן לסרי לנקה

טיול מאורגן משחרר את התיירים מדאגות כי הכל מוגש להם במגש כסף. טיולים מאורגנים לסרילנקה מאפשרים לגלות יופיו והדרו של האי השוכן מדרום לאוקיינוס ההודי. המסע שלנו מתחיל בהגעה לקולומבו- Colombo והיא עיר הבירה של המדינה. שבה נוכל לפגוש ב'שלוש התרבויות' אשר מאפיינות את האי, נוכל לחוות מקרוב את הערים העתיקות ואת המסורת שנשמרה כה יפה מימי הביניים.
אתר נוסף הוא מבצר סיגיריה Sigiriya שנבנה במאה המאה החמישית לספירה על ידי מלך 'קשיאפה' והמצודה שקראת 'סלע האריה' שהוא פרי יצירתם של אנשיו. הנוף המשקיף מעל הצוק שגובהו כ-200 מטר הופך למראה עוצר נשימה.
לאחר מכן, כמו כל טיול לסרי לנקה, מוביל אותנו לאחד המקדשים נדל"ן בארה"ב היפים והמהודרים ביותר שיש על האי, מקדש דמבולה- Dambulla – שמורכב מחמש מערות מאויירות. בדרך לקאנדי – Kandy שהוא המקום היפה ביותר בכל האי, נעצור בגני התבלינים הייחודיים לסרי לנקה.
נופש סרי לנקה ייגמר בפרדאניה-Peradeniya  – גנים בוטניים הפרוסים על 147 דונם של 10,000 עצים ירוקים, פרחים וצמחים שונים, נצא אל מחוז נווארה אליה- Nuwara Eliya אשר בו נמצאים מטעי התה המפורסים בעולם. לקינוח, נעבור לנוח לאיזור הנופש בנטוטה- Bentota.